Forum Forum dyskusyjne Szafarzy Nadzwyczajnych Strona Główna Forum dyskusyjne Szafarzy Nadzwyczajnych
Nadzwyczajny Szafarz Komunii Świętej, Posługi w Kościele Katolickim
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nasz Regulamin

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum dyskusyjne Szafarzy Nadzwyczajnych Strona Główna -> ZASADY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PTB
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice

PostWysłany: Nie 23:46, 04 Lis 2007    Temat postu: Nasz Regulamin

§ I: Zasady ogólne:

1. Forum Posługi w Kościele Katolickim jest miejscem spotkań ludzi chcących pogłębić swoją wiedzę, wiarę, pogłębić miłość do Boga, zainteresowanych problemami religii i zagadnieniami związanymi z religią, a chrześcijaństwa w szczególności.

2. Forum jest tematycznym, mającym na celu pogłębienie wiedzy i formacji Nadzwyczajnych Szafarzy Komunii Świętej, oraz tych którzy tą tematyką się interesują, ale również innymi posługami, wg zainteresowania indywidualnego. Nasza wiara nie jest czymś oderwanym od życia, dlatego zapraszamy również do rozmowy o naszych sprawach codziennych.

3. Dyskusja dopuszcza wyrażanie własnych poglądów i przekonywania, tylko w sposób kulturalny mimo kontrowersji.

4. Zabrania się wypowiedzi o charakterze obraźliwym, propagującym treści satanistyczne, erotyczne (szczególnie promujące pedofilię), faszystowskie, rasistowskie, ezoteryczne, neopogańskie itp. oraz głoszących naukę sekt.

5. Jedynym językiem na forum jest język polski.

6. W Przypadku powielania tematów będą one kasowane i rozmówcy odsyłani do pierwotnego tematu.

7. Tematy, w których wyczerpano wszystkie argumenty i dyskusja zakończyła się lub które straciły aktualność będą przeniesione do „Muzeum”.


§ II: Prawa i obowiązki użytkownika:

1. Na forum mogą pisać wszyscy użytkownicy.

2. Poszczególne posty wyrażają poglądy i opinie ich autorów. Cytaty winny być używane w odpowiednim kodzie. Wypowiedź jednak nie może się jednak ograniczać do podania cytatu.

3. Prosimy wszystkich dyskutantów do poszanowania poglądów innych oraz rzeczowości w dyskusji i sporach, nawet dziwnych odpowiedzi która choćby świadczyła o niewielkiej wiedzy osoby wypowiadającej się, nie może być wyśmiewana czy atakowana. Głównym celem rozmowy jest poszukiwanie prawdy, a nie udowadnianie własnych racji.

4. Na forum zabrania się:
- łamania prawa;
- wypowiedzi wulgarnych, obraźliwych, ośmieszających lub poniżających;
- werbowania do sekt;
- agitacji na rzecz poglądów i działań sprzecznych z zasadami wyznawanymi przez gospodarzy forum;

5. Do wymiany uwag i pytań prywatnych niezwiązanych z tematem służy PW oraz e-mail.

6. Login i/lub podpis użytkownika nie może naruszać regulaminu forum. Nie może on zawierać imion Bożych lub nazw demonów, jak również imion, które są uważane za święte w jakiejkolwiek religii. W przypadku rejestracji loginu sugerującego status osoby duchownej lub zawierającego imię i nazwisko osoby powszechnie znanej Administrator zażąda udostępnienia danych umożliwiających potwierdzenie tożsamości. Odmowa ich udostępnienia spowoduje skasowanie konta.

§ III: Moderacja forum:

1. Administratorzy i moderatorzy będą podejmować starania mające na celu usuwanie wszelkich niezgodnych z regulaminem postów w miarę najszybciej. Jeżeli jakaś wypowiedź budzi Twoją wątpliwość, zgłoś ten fakt do Administratora.

2. Każdy moderator może interweniować w obrębie całego forum, w szczególności zaś odpowiedzialny jest za porządek w przydzielonych mu działach.

3. Interwencje moderatora mogą przybierać następujące formy:
- publiczne zwrócenie uwagi użytkownikowi w danym temacie;
- upomnienie poprzez wysłanie PW lub e-mail’a;
- poproszenie użytkownika o wyjaśnienie stanowiska lub w skrajnych przypadkach przeproszenie przez użytkownika innych forumowiczów;
- zablokowanie tematu;
- wycięcie lub zmiana części postu użytkownika z wyraźnym zaznaczeniem, w którym miejscu nastąpiła ingerencja (w drobnych przypadkach interwencje moderatora są oznaczane przez [...] – (czyli nawias kwadratowy z wielokropkiem, pisany kursywą);
- usunięcie pojedynczego postu;
- usuwanie wszystkich postów danego użytkownika z całego forum do czasu wywiązania się przez niego z narzuconych mu obowiązków;
- usunięcie całego tematu lub nawet do usunięcia konta użytkownika i blokady dostępu na Forum.

4. Moderator ma prawo wykasować post lub jego fragment w następujących przypadkach:
- uporczywych dygresji i odchodzenia od tematu przez użytkownika, mimo wcześniejszych ostrzeżeń moderatora;
- przy uporczywym, wyraźnym i jednoznacznym utrudnianiu rozmowy przez tzw. floodowanie, czyli wklejanie wielu długich tekstów, nawet jeśli są one związane z omawianym tematem;
- jeżeli post ma charakter prywatnych uwag
- w przypadku używania forum jako platformy do agitacji na rzecz własnych poglądów i działań, zwłaszcza sprzecznych z zasadami wyznawanymi przez gospodarzy forum;
- w przypadku uporczywego "zaśmiecania" tematu wątkiem poruszanym już w innych miejscach na forum;
- jeżeli rozmowa przestaje mieć charakter merytoryczny, a sprowadza się jedynie do próby przeforsowania własnego poglądu, z pominięciem argumentów;
- w każdym przypadku zamieszczania reklam handlowych, dotyczy to również reklamowania sklepów z dewocjonaliami itp. W sprawie zamieszczania reklam na portalu należy kontaktować się z działem reklamy;
- zamieszczenie prośby o pomoc (np. dla chorego dziecka) wymaga skontaktowania się z administratorem i podania danych umożliwiających potwierdzenie prawdziwości sytuacji. Prośby niepotwierdzone będą usuwane;

5. Administratorzy i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności (poza wiadomościami pisanymi przez nich) za treść postów na forum.

6. Moderator nie ma obowiązku informowania o powodach usunięcia postu (jednak zazwyczaj to robi). Informacja może być wysłana na pw, zamieszczona w ocenzurowanym poście lub temacie.

7. Uwagi dotyczące moderowania prosimy wpisywać w dziele „Moderacja”. Ewentualnie nieścisłości należy wyjaśniać u moderatorów odpowiedzialnych za dany dział lub u Administratora Forum.

8. Forum administruje PTB. Aktualni moderatorzy wymienieni są pod nazwami działów, za które są odpowiedzialni.

§ IV: Uwagi końcowe:

1. Regulamin jest podstawą działania moderatorów, jednak nie jest możliwe, aby ująć w nim wszystkie możliwe sytuacje, dlatego prosimy nie pisać zażaleń dotyczących interwencji moderatora w jakimś miejscu, jeśli jedynym uzasadnieniem byłoby stwierdzenie, że „tego nie ma w regulaminie”.

2. Drastyczne lub uporczywe naruszanie zasad niniejszego regulaminu może prowadzić do usunięcia z forum.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum dyskusyjne Szafarzy Nadzwyczajnych Strona Główna -> ZASADY Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin